Adi Minune recunoaşte că şi-a înşelat soţia

Decembrie 17, 2009 at 11:04 am Lasă un comentariu

Si unde cartea lipseste …

Manelistul a declarat în emisiunea Acces Direct că nu va renunţa la escapadele sale nocturne, deoarece soţia sa, Cati, îl iubeşte enorm şi nu-l va părăsi pentru nimic în lume.

„Eu am 200 de gagici, nu una. Persoana alături de care am fost surprins este o doamnă care mi-a ţinut companie în acea seară. Soţia mea a aflat, m-a certat, mi-a dat câteva palme, însă nimeni nu ne va despărţi vreodată. Îmi iubesc prea mult soţia şi copiii, dar ca orice bărbat mai calc strâmb. Cu toate acestea n-o voi părăsi pe Cati nici într-o mie de ani pentru o altă femeie. Nici ea nu m-ar lăsa pentru nimic în lume şi pentru asta le mulţumesc copiilor mei”, a  declarat Adrian Minune.

…te lasi condus de „instinct”

Alte articole:

Diverse:

Semnele Infidelitatii

Miley Cyrus / Hanna Montana danseaza pe Bad Romance !

Idei de cadouri in perioada de criza

Wallpapers cu Craciunite sexy

Despre Craciun pentru copiii

Reţete culinare de sărbători | Sarbatori de Iarna

Craciun Fericit ! spus in mai multe limbi

Nostradamus a prezis o Catastrofă de proporţii în Marea Neagră in 2010

Filme :

Cereri Subtitrari ( seriale )

Harry Potter face sex

Saga Twilight partea a 2-a

Incredible Love [2009]

„Ho Ho Ho” – Mosule avem o problema ( Film Romanesc Comedie )

Politica :

Jocul Psd-ului

Caseta buclucasa cu Geoana

PSD-ul baga Romania in Criza

Mircea Geoana “Topaila” – Presedinte Mascarici pentru o zi

Bancuri Electorale

Sarbatori De Iarna :

Afla daca ninge de Craciun!

Slujba de Craciun la Vatican

Cum sa aranjezi masa de Craciun

Despre Colinde | Versuri Colinde

Plugusorul traditional  versuri

Plugusorul ( cu versuri hazlii )

Pregateste-te pentru regimul de Sarbatori

Sfaturi si Idei Pentru Impodobirea Pomului de Craciun

Mesaje si Statusuri de mess :

Cele mai frumoase Urari de Craciun

Mesaje de craciun hazlii / amuzate

Statusuri Haioase

Mesaje si Statusuri de Iubire

Entry filed under: stiri. Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , .

Heaven il colinda pe Stefan Hrusca Videoclipul JerryCo feat. Tataee si Simona Nae la piesa Stai! (Esti Pericol)

Lasă un răspuns

Subscribe to the comments via RSS Feed


DJ`s

Pagini

Blog Stats

  • 152,426 hits
Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

